Sådan kan ABC Demens bruges på arbejdspladsen
ABC Demens e-læringskurser kan skabe en rød tråd mellem arbejdspladsens behov for opgaveløsning og kompetenceudvikling af medarbejderne, så de bliver klædt på til at løse opgaverne. Den røde tråd starter med onboarding af nyansatte og i den løbende kompetenceudvikling af alle medarbejdere.
ABC Demens e-læringskurser er henvendt til forskellige faggrupper og er af varierende længde og fagligt niveau.
Fordelen ved e-læring er, at
- det kan tilgås på både telefon, tablet og computer
- medarbejderne kan tage kurset i eget tempo, når de har tid, og dele det op i flere bidder
- det kan bruges i forskellige sammenhænge på arbejdspladsen og passes ind i en travl hverdag
- det kan bruges til individuel læring, gruppebaseret læring og i kombination med fysiske tilstedeværelseskurser (blended learning).
Adgang til e-læringskurserne
Alle kurserne kan tilgås via oversigtssiden og via selve læringsportalen.
Det er også muligt at lægge kurserne direkte på organisationens lokale læringsportal. Fordelen er, at medarbejderne ikke skal bruge et eksternt link for at tilgå kurserne, og at du som leder kan tildele kurser til bestemte medarbejdere og følge med i, hvem der har gennemført dem.
Kontakt os for pris og muligheder.
Læs mere om, hvordan ABC Demens kan bruges på arbejdspladsen:
Senest opdateret: